KawaiiLeia

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Flest av vad?

Av Leia Bunnycake - 15 december 2013 12:57

Du ska välja nåt av dessa tre svaren       under frågan och svara på det du tycker om det Te.x blir flest av hjärta ska du läs vad som stårlängst ner lite svår att förklara men jag tror du förstår.


Du är bjuden på disco hos din kompis i fort pinta men du kan inte komma för att du bor för långt borta ända borta i Gyllenåsarnas Dal, vad gör du?

  Du säger att om hon/han inte kan komma till dig och ha fest är ni inte kompisar längre.

  Du säger att du ska komma men då kommer du sent.

  Du åker dit en halvtimme tidigare så du kommer i rätt tid.


Du är med dina kompisar och sen kommer dem populäraste i jorvik och frågar om du vill hänga med dem, vad gör du?

  Du hänger på dem såklart och överger dina riktiga kompisar.

  Du säger att du bara ska leka en till lek med dina kompisar.

  Du säger att du leker med dina vänner och att du kan leka med dem populära när du inte är upptagen med andra kompisar.


Kompisarna planerar en kompis resa till Skördebyggden, vad gör du?

  Du säger att du inte reser så långt och att dem får åka själva isåfall.

  Du säger att du vill stanna i Firegrove lite till.

  Du följer gärna med på den spännande resan till Skördebyggden även om det är långt.




  Du fick flest bomber?

Du har inte riktigt allt som en kompis vill att en vän ska vara. Men du kanske kan testa att följa med på deras spännande uppdrag och att allting inte måste komma till dig för att man ska ha kul!:)

  Du Fick Flest Hjärtan?

Du gillar dina kompisar men är lite lat ibland och du vill gärna stanna där du är och vill ha en kaka kanske nästa disco i fort pinta kan du kanske åka tidigare så att du kommer i tid kanske?:)

  Du fick flest Fyrklöver?

Du älskar dina kompisar och älskar att resa omkring och springa runt och dina kompisar "diggar" dig starkt och älskar hur du är och vill inte att du ska ändra på dig en sekund!:)


Var det kul? Jag hoppas det! Så see you later!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leia Bunnycake - 27 februari 2014 08:36

Nu när hästön har kommit har Midnightangl fått en liten semester men Lovespirit och Darkshaow har fått vara i stallet. Dags att köra star stable! Ses!♥ ...

Av Leia Bunnycake - 17 december 2013 21:29


  Heii Leia här och som ni ser har vi en teckning jag har ritat här uppe ett själv porträtt från star stable hade inget att göra igår kväll så började rita lite och sånt den kanske inte blev super bra men blev nöjd för första gången.=) Jag hoppas n...

Av Leia Bunnycake - 15 december 2013 12:52

Tredje advent tre ljus tändna och jag hittade min mobil och gör vanliga juluppdrag på starstable! Vad händer mer? Inget säskilt. så ja kanske vi ska köra en liten quiz eller nåt kolla nästa inlägg isåfall...!  Soo se you!;) ...

Av Leia Bunnycake - 13 december 2013 18:34


  Okej, Skulle gå försöka gå in i DJ saken sen åkte jag in i väggen... Skumt! Men jag hittade ner tillslut utan att transportera.:) ...

Av Leia Bunnycake - 13 december 2013 18:11

Idag är det disco och lucia och fredag den trettonde jag har haft otur idag vart hemma och vart sjuk och har ont i magen...Posetiva: Jag behövde inte stå upp med ett levande ljus i handen i en eller två timmar. Discot äger tar alltid roliga biloder p...

Presentation


Heii, Jag Lever På Vingården Och Lever Med Mina Fyra Hästar! Följ Med Mig På Mina Äventyr I Star Stable!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards