KawaiiLeia

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Leia Bunnycake - 11 december 2013 07:12

Hej det här är en ny blogg som jag kommer andvända lite oftare, så jag lever på vingården med mina två hästar Midnightangel Och Lovespirit. Midnightangel är hösten som susar förbi i gyllenåsarnas dal där han brukar hålla till mest har vunnit tre priser från championat. Lovespirit är en häst som gillar springa och hoppa, men han är inte lika snabb som legenden Snowfire som är hans idol han har inte vunnit något pris eller nåt. Leia är jag den lilla tjejen med drömen om att få ha tusen hästar som alldrig kommer gå i uppfyllelse men jag ska ge allt vad jag kan för att göra den uppfylld!;D

Det var allt om oss och om ni vill hitta oss på star stable leta på vingården det är där jag håller till.;D



                                    //Leia Bunnycake

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heii, Jag Lever På Vingården Och Lever Med Mina Fyra Hästar! Följ Med Mig På Mina Äventyr I Star Stable!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards